Voorstelrondje bloggers2017-06-28T10:28:21+00:00
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2

Wil je graag weten welke bloggers er nog meer aanwezig zullen zijn? Vertel hier even kort wie je bent en welk blog van jou is!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  Joyce.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door  Joyce.
    Miriam Goudsmit
    Bijdrager
    Post count: 1

Ik ben erbij de 2e (als de kleine blijft zitten) Mijn naam is Miriam van MeerVanMir. Heb er nu al zin in!

Lodi Kolhoop
    Bijdrager

Ik ben er ook bij. Ik ben Lodi, veertiger en moeder van twee jongens. Ik blog op lodiblogt.nl. Een eigentijds Lifestyle Blog. Fantastisch dat jullie dit organiseren, het lijkt me leuk om jullie en andere bloggers te ontmoeten. Veel ken ik bij naam en blog, maar nog maar weinig irl ontmoet 🙂

Simone Bosters
    Bijdrager

Ik ben er ook bij! Ik blog (en vlog) op mijn mamablog Papaisdeliefste.com. Ik heb er zin in!

Joyce
    Sleutelbeheerder
    Post count: 2

Leuk jullie te zien dan dames. En denk niet dat deze bloggers de enige zijn die erbij zijn hoor 😉 , niet iedereen komt zich hier ook even melden. Maar leuk dat jullie dat wel doen!

Nathalie Mulckhuijse
    Bijdrager

Hoi allemaal!

Ik ben Nathalie van Volgmama.nl (mama, travel & lifestyle blog) en ik kom ook! Leuk om jullie allemaal te zien, tot dan!

Emmy van Meir
    Bijdrager

Hallo, Ik ben Emmy van Budget Diva Magazine en ik ben er dit jaar weer bij!
    Leuk dat er nu andere resentaties zijn waar ik ook weer veel aan ga hebben -) Z
    Ik heb er weer heel veel zin in.

Irene Planken
    Bijdrager

Hi, ik ben Irene van Tante Truus Kan Alles en ik ben er ook bij. Ben heel benieuwd naar al die bloggers die ik online voorbij zie komen. Leuk om elkaar eens in het echt te ontmoeten!

info21
    Bijdrager

Leuk om te zien dat jullie allemaal komen. Ik ben er ook bij dit jaar. Mijn naam is Mariëlle en ik blog op me-licious.com over beauty en lifestyle.
    Veel over het event gelezen en gehoord. Dus ben erg benieuwd naar de presentaties en heb er zin in om jullie te ontmoeten.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.