Training branding van Karin Boon

Home » Training branding van Karin Boon

Training branding van Karin Boon

Karin Boon
Karin BoonBranding

Karin Boon, moeder van Stijn (8) en Rosalie (9) heeft ruim twaalf jaar ervaring in de media branche en als entrepreneur. Karin is specialist in (influencer-) marketing, sales, brand activation en het in de markt zetten van (nieuwe) merken. In 2013 verkocht zij succesvol haar distributiebedrijf MoederGoed! gespecialiseerd in baby- en kinderproducten. Daarnaast wist zij als founder van een populaire lifestyle website The Daily Lady (waar zij in 2013 mee stopte) hoge bezoekersaantallen te realiseren, waardevolle samenwerkingen aan te gaan en weet zij haar indrukwekkende netwerk op dit moment maximaal in te zetten voor cliënten van The Brand Agency.

Thebrandagency.nl is een full service Social Media bureau met enorme passie voor resultaat, voor merken die op willen vallen en de doelgroep willen raken. Vanuit een klantspecifieke strategie, verzorgt zij de (social) advertising, marketing & PR, plus de daarbij behorende content creatie in zowel tekst, foto als video. Het signaleren van kansen, het geven van het beste advies en persoonlijke aandacht maakt The Brand Agency dé sparringspartner voor merken in het breedste zin van het woord. Ze zijn oprecht betrokken en managen van een merk/persoon/organisatie is haar prioriteit!

Als blogger kan je jezelf ook als een soort van ‘merk’ neerzetten. Kijk bijvoorbeeld maar naar Kelly Caresse of Anna Nooshin. Beiden blogsters die een heel ‘eigen’ gevoel bij je oproepen. Hoe je dit doet? Dat leer je hier.

2018-02-08T16:39:38+00:00Trainingen|0 Comments

Leave A Comment